Prima pagina » Intrebari Frecvente

 

Cum cumpar? ::  Cum Platesc? ::  Costul si termenele de livrare ::  Retururi ::  Garantie ::  FAQ

Intrebari frecvente (FAQ)

 

 

Securitate :: Confidentialitate :: Informatii despre Cookie :: FAQ  

     Intend Computer se angajeaza sa va ajute prin acest site sa gasiti produsele si serviciile pe care le doriti, la cea mai buna calitate la preturi intotdeauna corecte.

Intrebari frecvente (FAQ) 


     Puteti citi cele mai des intalnite intrebari si raspunsurile noastre aici:


Am citit despre un produs acum cateva minute pe pagina si cand am revenit pretul se modificase. De ce?
R. Informatiile de pe aceasta pagina sunt modificate in timp real. Aceasta modificare include atat preturile cat si stocurile. Intrucat informatiile sunt modificate automat pot aparea diferente intre pretul si stocurile vazute acum si/sau mai tarziu.

Cum reusiti sa aveti preturi mai mici decat competitorii Dvs.?
R. Cumparand mult si platind la timp furnizorii ne acorda reduceri de pret care sunt transferate spre Dvs.. Din pacate nu intotdeauna avem cel mai bun pret de pe piata, dar in conditiile economice actuale consideram pretul corect pretul cel mai bun.

Daca doresc sa cumpar ceva de la intend.ro informatiile despre cardul meu de debit/credit sunt in siguranta?

R. Informatiile despre cardul Dvs. nu sunt stocate la intend.ro ci la unul dintre cei mai recunoscuti procesatori de plati electronice din Romania - Romcard SA. Compania Romcard utilizeaza metode de encriptare extrem de performante. Raspunsul este da, datele Dvs. sunt in siguranta.

Cat de sigure sunt achizitiile de pe internet? Am auzit cateva povesti de groaza.
R. Romcard SA este recunoscut ca fiind unul dintre cei mai siguri operatori pentru plati online din Romania. Pentru a va informa despre securitatea tranzactiilor on-line puteti vizita pagina de internet http://www.romcard.sa/.

Odata ce ati aflat adresa mea de mail personala sau de firma este o practica comuna sa-mi trimiteti mesaje nesolicitate?
R. Noi, Intend Computer, nu trimitem mesaje nesolicitate si suntem impotriva acestor practici. Astfel, doar daca cereti ceva de la noi, va vom raspunde.

Inapoi Top

Daca lansez o comanda pe componente aceasta va fi livrata intr-una sau in mai multe colete?
R. Comanda lansata de Dvs. va trimisa intr-o singura livrare. In cazul in care doriti unele piese sa ajunga mai repede trebuie sa faceti o comanda separata pentru ele.

Cum pot plati comanda lansata?
R. Compania noastra va ofera mai multe variante de plata. Va rugam sa vizitati pagina CUM PLATESC? pentru a va informa despre variantele disponibile.

Puteti livra comanda si la alta adresa?
R. Da. Puteti introduce mai multe adrese de livrare si mai multi platitori. Astfel comanda Dvs. va ajunge la cine doriti Dvs. si o va achita cel specificat.

Pot comanda si prin telefon?

R. Da, comenzile pot fi efectuate si telefonic la numarele 0264-437484 sau 0724-468363, desi marea majoritate a cererilor pot fi rezolvate cu succes prin pagina de internet. Deasemenea puteti sa ne sunati din motive tehnice sau legat de starea comenzi. Pagina este desenata in asa fel incat sa putem renunta la personal pentru a reduce costurile astfel pretul sa devina mai bun pentru Dvs.. Dar suntem bucurosi sa preluam comanda Dvs. si prin telefon daca veti vrea acest lucru.

Daca am lansat o comanda pot modifica totusi ceva in ea?

R. Comanda odata lansata este automat transmisa spre sistem unde este preluata, astfel in unele cazuri raspunsul va fi nu. 

Daca am o problema cu un produs achizitionat ce pot face?

R. Sunt doua modalitati. Puteti solicita suportul nostru aici sau daca nu sunteti multumit de produsul achizitionat puteti citi conditiile de retur aici.

Care sunt modalitatile de livrare practicate de Dvs.?

R. Va rugam sa cititi costurile si modalitatile de livrare aici si termenele medii de livrare aici.

Cum pot urmari comenzile mele si/sau coletul meu?

R. Daca veti vizita sectiunea Cont veti gasi link "Comenzile mele" si "Urmareste coletul". Pentru a urmari coletul trebuie sa cunoasteti codul Dvs. intern de client si numarul de factura. Ambele va vor fi transmise prin e-mail deindata ce vi se emite o factura de catre noi. 

Inapoi Top

Am trimis un produs in Garantie. Cand il primesc inapoi?

R. In sectiunea Garantii, RMA veti gasi conditiile si termenele de garantie. Oricum un produs primit in garantie ar trebui sa fie inlocuit sau ar trebui sa primiti notificarea de retur de bani in termen de maxim 15 zile lucratoare.

Am plasat o comanda de 3 zile si nu am nici un raspuns?

R. In mod normal in timpul saptamani raspunsul nostru trebuie sa ajunga la Dvs. in termen de maxim 1 zi. In weekenduri si cu ocazia zilelor libere nationale comanda Dvs. nu este procesata. In cazul in care in timpul saptamanii exista o intarziere, acesta se poate datora unei probleme cu disponibilitatea produsului Dvs. sau cu adresa de e-mail (eventual nu va putem trimite informatii, casuta eronata, casuta plina, etc.). Va sugeram sa ne contactati. Datele de contact se gasesc pe pagina de CONTACT

As dori mai multe informatii despre un produs?

R. Pe pagina produsului apasati butonul "Cereti informatii", completati formularul si veti primi un mesaj cu tot ce stim despre produsul respectiv la momentul respectiv.

Ce se intampla daca curierul nu ma gaseste la adresa data?

R. In mod normal curierul suna inainte de a livra coletul si daca e in imposibilitatea de a livra la destinatie retine coletul pe termen de 72 de ore la depozitul local.

Daca plasez o comanda in weekend cand pot astepta produsele?

R. Luni dimineata comenzile intra la procesare. Daca produsele sunt pe stoc vor pleca spre Dvs. in momentul cofirmarii facturii proforma.

Odata o comanda trimisa spre destinatie mai poate fi redirectionata spre alta destinatie?

R. Presupunand ca nu este prima Dvs. comanda puteti solicita redirectionarea coletului spre alta destinatie. Va rugam sa contactati departamentul de vanzari online si tineti cont de faptul ca aceasta operatiune poate fi taxata suplimentar.

Pot comanda in asa fel incat la ora fixa sa fie livrarea?

R. Din pacate nu putem garanta asa ceva. Comenzile se livreaza printr-o companie terta, cu program de livrari declarat in zilele Luni - Vineri intre orele 9.00 - 18.00.

In cazul in care comand mai multe produse si un produs nu este disponibil ce se intampla cu restul comenzi?

R. Spre deosebire de alte companii noi tindem sa livram o comanda integral sau partial in functie de cererea clientului. Drept pentru care, daca un produs nu poate fi livrat din comanda Dvs. veti fi anuntat si vi se vor solicita clarificari suplimentare, eventual vi se va propune un alt produs inlocuitor. Fara confirmare produsele nu vor fi livrate. 

Cand retrageti banii de pe contul meu de card?

R. Compania noastra nu retrage sumele de bani pana nu a livrat produsele spre Dvs..

Am primit produsele dar nu am primit factura?

R. Intotdeauna se introduce factura, certificatul de garantie, precum orice alt document in coletul transmis spre Dvs.. In cazul in care nu le gasiti, puteti totusi solicita exemplar copie conforma cu originalul.

Care este termenul de notificare cand primesc un colet lovit sau lipseste ceva din colet sau nu s-a livrat ceea ce am cerut?

R. Distrugerea in tranzit: este o problema serioasa care de multe ori se lasa cu nervi. Va rugam sa ne ajutati sa trecem peste traumele respective prin faptul ca nu preluati un colet pana nu i-ati verificat integritatea, iar daca orice vi se pare suspect faceti un proces verbal de fata cu curierul pentru a putea recupera din asigurare produsul lovit. Termenul de anuntare a unei probleme este de 24 de ore.
Lipsa din colet: Termenul de notificare este de 48 de ore.
Livrare incorecta: Termenul de notificare este de 48 de ore.
Dupa termenele specificate mai sus nu acceptam plangeri legate de aceste probleme.

Inapoi Top

Care este orarul celor de la vanzari?

R. Deschidem de Luni pana Vineri intre orele 9.30-18.00 si Sambata intre orele 10.00-14.00. Din pacate nu livram Sambata, Duminica si cu ocazia Sarbatorilor.

Ce se intampla daca nu pot verifica continutul coletului la destinatie?

R. In acest caz va rugam sa semnati Scrisoarea de Transport cu "NEVERIFICAT". Daca nu marcati documentul astfel veti putea pierde dreptul la plangeri.

Am probleme cu autentificarea pe site?

R. Trimiteti un e-mail spre adresa online@intend.ro.  

Cum returnez produse spre intend.ro daca nu sunt multumit?

R. Va rugam sa cititi conditiile de retur de pe pagina RETURURI. Daca va incadrati in conditii va rugam sa contactati vanzatorul la adresa de e-mail online@intend.ro sau sunati la numerele de telefon specificate pe pagina noastra de CONTACT.


Pot cere sa se lase comanda la vecinul meu?

R. Daca nu e prima Dvs. comanda, da. 

Ce se intampla daca produsul primit e lovit sau lipseste ceva din colet?

R. Trebuie raportata orice eroare la intend.ro prin mail sau telefoane. Pentru date de contact utilizati pagina de CONTACT.


Ce se intampla daca curierul mi-a pierdut coletul?
R. Ne anuntati deindata ce v-ati dat seama. Nu preluati livrari partiale sau semnati proces verbal de diferenta. Aceasta situatie va fi verificata de noi si rezolvata in termen de 2 zile lucratoare.

Inapoi Top

Juramant de securitate


Intend Computer Srl se angajeaza sa va respecte intimitatea. In general puteti vizita intend.ro fara a dezvalui vreo informatie despre Dvs.. Noi colectam informatii despre vizitatorii site-ului nostru. De exemplu unele informatii sunt necesare pentru a procesa comenzi. Aceste date sunt analizate doar in scopuri interne si nu sunt folosite in interesul altora sau dezvaluite tertilor vreun fel.


Confidentialitate 


Pentru a procesa comanda Dvs. avem nevoie de numele Dvs., numarul de telefon, adresa de livrare si de alte informatii care vi se pot parea intime. Va asiguram ca aceste informatii sunt folosite doar pentru a procesa si livra comanda lansata de Dvs.. 

Daca trebuie sa va contactam, o vom face prin e-mail prima data si numai daca timpul cere va vom deranja prin telefon.

Sub nici o forma informatiile date de Dvs. nu vor parasi compania noastra si sunt protejate in cele mai stricte conditii posibile la aceasta ora.

In cazul in care nu mai doriti sa mentineti contul Dvs. pe site-ul nostru sau in bazele noastre de date, puteti solicita eliminarea acestuia in orice moment.

Va invitam sa cititi si pagina de Confidentialitate in care veti gasi angajamentul nostru complet pe pagina Termeni Legali.


Inapoi Top

Informatii despre Cookie 


Fisierele de tipul Cookie sunt cantitati mici de biti de tip text folosite de browser pentru a stoca informatii pe hard disk-ul sistemului Dvs.. Numai web-serverul emitent poate citi acel cookie. Fisierele cookie nu pot obtine profilul sistemului Dvs. sau afla informatii despre Dvs. sau despre datele Dvs.. Marea majoritate a vanzatorilor On-Line folosesc fisiere Cookie.

Intend.ro foloseste fisiere de tip Cookie pentru a afla daca ne-ati mai vizitat sau nu, drept pentru care unele informatii nu mai sunt necesare sa fie introduse de fiecare data cand ne vizitati. Intend.ro nu foloseste fisiere Cookie pentru a stoca informatii personale sau adrese.

Inapoi Top
Curs Valutar
Space
Space
eur EURO 4.589 RON
Space
usd USD 4.109 RON
Space
Producatori
Vedeti tot
Carduri
MasterCard VISA MobilPay
Preturile afisate includ TVA si TIMBRU VERDE ! Imaginile sunt cu titlu informativ si nu implica obligatii contractuale !
border0 intel border6 Asus Gold Partner border8 Toshiba border2 dell border3 lenovo border4 cisco border5 xerox border7 nikon border8 amd border9
border21 Bitdefender Antivirus border22 http://www.skyprint.ro/ border23 kaspersky border24 panda border25 trendnet border26 http://www.micronet.info/ border28 http://www.avtech.com.tw/ border28 http://www.epson.ro/ border29
shopmania
Calculator & Laptop
Powered by PHPMass Shopping Cart
Copyright ® 2004 - 2017 Intend Computer - Cluj-Napoca
Calculatoare, Sisteme Complete, Componente PC, Notebook-uri, PDA-uri, MP3 Player-e, Camere Foto - Video, Monitoare,
Echipamente Retea, Imprimante, Multifunctionale, Software, Servicii