Retururi
Baza legislativa
Ordonanta Guvernului Nr.130/2000 (r1) cu modificarile si completarile ulterioare dispune urmatoarele masuri:
" Consumator = orice persoana fizica sau grup de persoane constituite in asociatii, care, in executarea contractelor care intra sub incidenta prezentei ordonante, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale; "
" Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. "
Intrucat Ordonanta nu specifica in mod concret daca consumatorul are dreptul sau nu de a utiliza produsul in acest timp, compania noastra impune anumite reguli legate de acceptarea produselor la retur.
Consumatorii, persoane juridice NU beneficiaza de optiunea de returnare a produselor !!
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate:
a. Licente software
b. Consumabile
c. Extensii de garantii
d. Produsele din categoria 'Servere' , 'Copiatoare', alte produse profesionale (intrebati la achizitie), etc.
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
a. Produsul a fost adus pe 'Comanda Speciala' (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
b. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat
c. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
d. Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate
e. Licentele OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop)
f. Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate
Returnarea produselor in primele 10 zile de la cumparare
Puteti returna un produs in primele 10 zile lucratoare din momentul receptionarii lor in cazul in care respectati urmatoarele reguli:
Pastrati ambalajul produsului intact. Produsele sigilate in momentul cumpararii vor fi preluate ca produse 'BULK' ceea ce inseamna ca veti plati o penalizare intre 5%-30% din valoarea lor de achizitie in primele 10 zile lucratoare din momentul receptionarii lor. Produsele care au consumabile, se vor returna fara consumabil iar pretul consumabilelor se va scadea din suma returnata.
Nu desfaceti carcasa produsului. Ruperea sigiliului duce la pierderea garantiei.
Nu zgariati, nu loviti produsul.
Respectati intocmai conditiile de garantie si de utilizare altminteri ne rezervam dreptul sa nu acceptam returul.
Nu trimiteti produsul in sistem RAMBURS. Plata transportului spre firma noastra cade in sarcina Dvs., orice produs trimis in sistem RAMBURS va fi returnat fara notificare prealabila.
Returnarea banilor se va face numai prin banca cu Ordin de Plata emis pe numele cumparatorului. Asta inseamna ca vom avea nevoie de un Cont Bancar valid si un Cod Numeric Personal valid din partea Dvs. in momentul sosirii produsului in firma noastra. Termenul de returnare a sumelor este de 72 de ore din momentul primirii si verificarii produsului.
In aceste 10 zile de la cumparare nu sunteti obligat sa dezvaluiti motivul nemultumirii.
Returnarea produselor in primele 30 zile de la cumparare
Dupa terminarea celor 10 zile si pana la 30 de zile de la data receptionarii produsului veti avea dreptul sa returnati produsul dar numai sub urmatoarele conditii:
Pastrati ambalajul produsului intact. Produsele sigilate in momentul cumpararii vor fi preluate ca produse 'BULK' ceea ce inseamna ca veti plati o penalizare de minim 10%-40% din valoarea lor de achizitie. Produsele care au consumabile se vor returna fara acestea, iar pretul consumabilelor se va scadea din suma returnata.
Nu desfaceti carcasa produsului. Ruperea sigiliului duce la pierderea garantiei.
Nu zgariati, nu loviti produsul.
Respectati intocmai conditiile de garantie si de utilizare altminteri ne rezervam dreptul sa nu acceptam returul.
Nu trimiteti produsul in sistem RAMBURS. Plata transportului spre firma noastra cade in sarcina Dvs., orice produs trimis in sistem RAMBURS va fi returnat fara notificare prealabila.
La expirarea celor 10 zile de la data cumpararii nu veti mai putea cere returnarea banilor. Va trebui sa va alegeti un alt produs in locul celui returnat.
Conditiile de upgrade sunt stricte si de regula penalizarea platita nu poate fi mai mica de 5% din valoarea produsului.
Dupa 10 zile de la cumparare trebuie sa aveti un motiv foarte clar pentru care doriti sa renuntati la produsul comandat.
Returnarea produselor dupa 30 zile de la cumparare
Compania noastra NU ofera conditii de upgrade dupa 30 de zile calendaristice de la data cumpararii produsului.